Tisdag och tredje dagen!

Ligger i sängen och latar mig. Kom hem för ett tag sen, gick både till och från skolan idag och det var party att gå förbi allt man så många gånger åkt förbi! Toyan låg på sin plats, likaså orange-house och Prestige.. Hela förmiddagen ägnades åt guidad tur runt skolan, slappt men mindre kul! Fick även min första kopp chai idag och den satt jäkligt fint må jag säga, gott som bara den! Har varit oooooerhört roligt att träffa all personal igen. Alla tycker det är skitkul att man är tillbaka och kramar om än och hälsar än välkommen vart man än får. Ganska kul faktiskt, roligt att träffa dom också!
Efter lunchen hade vi aktiviteter med Tina som åter är tillbaka!!! glömde dock gympakläder så var lite lökigt att spela volleyboll, fotboll och danska afrikansk dans i jeans utan skor.... men det gick bra ändå. Efter alla stationer stannade vi kvar några stycken och spelade lite mer volleyboll innan jag började knalla hemåt och nu ligger jag här med datorn i min säng. Utanför sitter Faiza och käre Leonie och pratar, verkar vara intressant, Leonie den jäkeln liksom.

Hittade två bilder på Sunshines blogg från gårdagens sightseeing som jag baxade...

2012-08-21 | 16:11:01 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback