December already

Tjena mittbena! 
Helgen har varit mys so far. Hur sjukt är det inte att det redan är december förresten? 1a december var det strålande sol och poolhäng och vid tre-tiden drog vi en sväng förbi toy, FANNS SÅ SJUKT MYCKET FINT DENNA GÅNG. Är lite som ett lotteri när man kommer dit. Men vid första "högen" köpte vi 18 klänningar, ja köpte 5, Elin 5 och Maja 8 ;) Blev 4 toppar också sen var mina pengar slut. Skulle LÄTT kunna köpa mycket mer men som sagt hade med mig 2000 typ vilket är ca 150 kronor och fick 9 saker eller 10 minns inte, så det var värt
Kvällen spenderades på Art tillsammans med Sussi, Elin, Maja och Moa och sedan blev jag Moa och Maja kvar. Skolbussen skulle komma vid 11 men kom aldrig så Maja ringde vid kvart över så då blev vi upphämtade och sedan skjusade Alex och Nganga hem mig och Moa, riktig mysig kväll med middag, prat och skratt. 
Idag var och är planen Blankets & Wine vilket är som ett event där man tar med sig picknick och sitter på ett stort fält med en massa människor och sedan är det livemusik, väldigt populärt och idag är det africa-tema men dock har ett problem uppstått, det regnar och regnar och regnar. Blev uppehåll ett tag och solen kom till och med fram men nu har det börjat regna på nytt... Såå, vi får vänta och se helt enkelt! 
Höres. 

2012-12-02 | 12:58:15 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Låter som ni haft mys helg med inköp, förkylningen är den bättre??? Kramar mormor

2012-12-02 // 13:24:32
» Amanda

DÖÖÖÖ ERA AS!!!! TOY ÄR MITT CRIB!"!! SPARA ÅT MIG FÖR FAN!!!! åååh vad jag saknar dig. sverige suger.... tråkigt uteliv, ingen shopping, går sämst i skolan, har blivit tjock och får inga haff... något har gått snett

Svar: asså amanda !!!! dööör <3 låter jävligt deppigt men 2 månader sen är du här igen!!!! peter still waiting <3
mandaqv.blogg.se

2012-12-09 // 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback