Grattis alla kvinnor!

Igår körde jag hårdträning. En timmes tennis och sedan en timmes Aerobic! Riktigt skönt. Idag skiner solen och vi ska snart åka till ISK som är en internationell skola för att svenska skolan har kommit till SEEEEMI FINAL!!!!!! så jäkla grymt! Har aldrig hänt i svenska skolans historia tidigare. Jag är självklart hejarklack numer 1, rektor Jonas har fixat trummor och hela köret så här ska hejas!!
Nu ska jag skicka in min idrottsuppgift och sedan vara social med mina kära vänner.
Puss

2012-03-08 | 11:06:17 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Jag vill också vara med....låter som du har det så himla bra. Mamma är riktigt avis...

Puss min bästa Manda <3

2012-03-08 // 12:38:30
» [email protected]

Tack jag önskar dig detsamma lilla qvinna lycka till med hejarklacken hoppas ni vinner kram mormor

2012-03-08 // 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback