Hemma

Regnet började nyss ösa ner utanför fönstret. Känns depp. Vill tillbaka till Diani! Har haft världens underbaraste vecka och sportlov vilket vi ska tacka mina fina vänner för! Haft det riktigt grymt vilket man inte inser förens det att man åkt därifrån. Vet inte var jag ska börja för att förklara. Att jag haft det underbart är ganska uppenbart. När vi kom fram hade dom gjort en felbokning så vi fick stugan beachfront. Bug och bock. Kommer nog aldrig få nog av detta land. Finns så sjukt många sidor och man får aldrig nog. Vill inte åka härifrån och redan nu har jag fetaste ångesten att världens bästa år är över om mindre än 3 månader. PANIK. Men ska njuta av tiden som är kvar. Mombasa, Diani, har i alla fall varit grymt och jag berättar mer i detalj när jag fixat lite bilder eftersom jag av någon dum anledning lämnade min kamera hemma vilket jag ångrar något enormt! men man lär sig av sina misstag...

En eftermiddag åkte vi till ett ställe som hette SundDown för att kolla på solnedgången. Helt ensamma på en stor kritvit strand. Det var så jäkla vackert!
U N D E R B A R T

Okej, det är på riktigt monsunregn utomhus, hör inte mig själv tänka!

2012-03-04 | 21:20:40 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback