Onsdag

Igår satt jag uppe till halv två och pluggade och fortfarande känns det inte som jag kommit någon vart. Matteprovet på fredag ska vi inte tala om, vet inte hur det ska gå. Satt i en och en halv timme och försökte plugga, tror jag gjorde tre tal... Förstår verkligen ingenting.
För att glömma plugget ett tag så tog jag, Axelina, Johanna och Hanna på oss träningsskorna och gick ut och powerwalkade i en timme igår och därefter en halvtimmes styrka. Bättre än plugg! idag blir det nog en springtur utomhus och leverans av lite mat till skolan i Kibera. Annars står det endast plugg, plugg, plugg på mitt schema.

2012-03-28 | 10:38:18 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda du fixar det, men plugga ej för sent då orkar man inte ta in allt, ta det lungt så fixar du det kramar mormor!!!!!!

2012-03-28 // 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback