Frågor och svar

Tänkte svara på lite frågor jag fått i kommentarfältet, gör det här istället, känns enklare så!

Anonym om Helgen:
Hej, jag funderar på att åka på svenska skolan i nairobi och har lite frågor. Ångrar du något hitills att du åkt? Känner du dig alltid trygg där? Hur många är det på den skolan du går? :)
Jag ångrar inte någonstans att jag åkte, lätt det bästa beslutet jag gjort! ÅK! Känner mig alltid trygg, alla är underbara här och likaså boardingföräldrarna. Vi är 55 stycken som bor på boardingen men det är typ 160 som går på hela skolan...

Madde om Håltimme:
Det låter inte dumt det du ska ut på. Här har första delen av melodifestivalen gått. Snöat hela dagen och snart kan vi åka skridskor till Årsta. Saknar dig här hemma. Albin undrar om hans brev kommit? Kram från oss alla.
Albins brev och alla andras brev har kommit fram och jag blir lika glad varje gång. Dock kan jag inte svara på några brev för inget kommer fram till Sverige. Postsystemet här är med andra ord inte det bästa här...


Emelie om Kibera:

 

Vad är det för män som spelar? Najs!!

När vi var i Mombasa med skolan var vi ute på snorklingtur och då började våra instruktörer spela lite granna på allt som gick att spela på...

 



2012-02-08 | 08:04:29 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback